Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Well...eimai edw sto akatastato domatio mou , gemato rouxa sto patoma , cd sto krevati mou , kai skata tou pediou mou stis gwnies (to paidi mou einai gati gia na min parexigoumaste) kai mia psofia katsarida pou katafera na exodosw monh mou parakalw psekazodas teza mexri kai to klimatistiko, kai apla kathomai sto pc kai den exw ti na kanw apla xazevw fotografies enw to mialo mou einai alou...Lene sinithos pws to domatio sou kai i katastash i opia vriskete miazei polu me tin psixikh sou katastash.Afto einai kati pou mou leei i mana mou xronia tora...ala boro na pw pws pada akatastato dwmatio ixa anexartita apo tin psixologia mou...ala twra einai h monh fora pou den tha diafonisw mazi ths opws kanw sinithos.Distixos h oxi pernaw poles wres sto mualo mou.Skeftomai idies katastaseis ksana kai ksana me apotelesma na me berdevw kai na dimiourgw mia katastash sto mualo mou idia me to domatio mou...Mou lipei to mualo pou eixa sthn ilikia twn 15, opou oute gkomenoi me apasxolousan,eixa mono fake friends pou ite me prodidan ite oxi to idio pou mou ekane, zousa apla thn stigmh, ixera oti oli afth i megalh parea pou eixa kapia stigmh tha efevge kai tha emenan 2-3 atoma sto telos opou kai me afta tha kratousa mono tipikes sxeseis, OMWS DEN ME ENIAZE , fake friends i oxi kitousa apla na pernaw kala kai afto ginotan (tous apokalw fake giati  den itan ta atoma pou tha katseis na miliseis gia ta probs sou ,apla xavale , poustia den mou ekanan #DIEFKRINISH) eimastan apla 9-10 malakismena pou kaname kafriles dimiourgousame provlimata , pigename se parkakia kai pezame volley (lol), kai travousame vlemata oloi me to disimo mas giati imastan les kai ixame vgei apo kidia or something.Eimoun afelhs den skeftomoun sinepies (oxi pws einai kalo afto ala tora prosexw toso polu pou stressaromai apo monh mou xoris na einai anagkeo),eimoun kathe mera ekso...mias kai to kedro tou irakleiou kathws kai ta atoma pou kikloforousan tote ta evriska polu endiaferonta..pleon to kedro tou irakliou to variemai kathos kai ta atoma pou kikloforoun pleon ta vriskw panilithia...Den alakse kati...einai ta idia atoma pou pigenoun sta idia meri...mallon egw megalonw...kai oso megalonw...apo thn mia viazome na pathsw ta 18 kai apo thn alli siniditopiw ti omorfa pou itan otan eimoun mikrh pou ola mou fenodousan omorfa kai twra ola mavra kai ripsokindina...exw valei ton eafto mou se mia terastia kapota oste na eimai sigourh oti dn tha pathei tipota...tote zousa pio ripsokindina .Gia na mhn polilogw kai sas zalizw, mhn kanete to lathos to diko mou...mi prostateveste apo kathe ti asimado..afiste ta pragmata na kilisoun mona tous kai min piezete katastaseis,grapste kiolas merika atoma stous orxeis sas , den einai anagkh na plakothite me kanenan , na tous dinete osh prosoxh sas dinoun...kai osh sovarotita borite.Gia na perasei grigora o xronos prepei na ton afiseis kai oxi na ton pieseis...thats all forks.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου