Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

εγω feat egw


Βασικα οχι οτι δεν ενδιαφερομαι,ενδιαφερομαι αλλα τοσο λιγο ωστε να μην ενδιαφερθω.Δεν ξερω αν με πιανεις σε εχω δει πως τα πιανεις αυτα καμια φορα.Δεν με νοιαζει αν αυτο που βλεπω ειναι ασχημο , δεν μου κανει αισθηση πλεον.Αλλα γιατι να ΠΡΕΠΕΙ να μου κανει?Επειδη αυτο επιδιωκεις? Χερομαι που βρισκεις τον χρονο ,ισως και εγω να τον εχω αλλα δεν με νοιαζει. Τωρα το κατα ποσο ειναι αστειο αυτο, ναι....ειναι αλλο θεμα...ποτε δεν θα πω οχι στο γελιο,στην κλαψα ισως...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ.Ενιγουει...αν δεν καταλαβαινεις θα σου πω εγω ποσο αστειο ειναι.Το να φασκεις και να αντιφασκεις υποθετω πως ειναι χαρακτηριστικο της ηλικιας σου , ναι...γιατι οχι! Το να μιλας για τον εαυτο σου λεγοντας οτι διαφερεις απο τα υπολοιπα παιδια της ηλικιας σου και αυτο της ηλικιας σου ειναι .Ομως ειναι πραγματα που θεωρω οτι δεν ειναι της ηλικιας σου, θελει χρονια εξασκησης κακιας και εγωισμου.Ατομα στην ηλικια της μανας μου το τερματισαν παντως και εσυ απο μικρη στα βαθια.ΜΑ ΤΟΣΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ?Το μονο που εχει σημασια ειναι να χορτασεις το υπερβαρο εγω σου?Ναι και εγω θα παρω την ξεχασμενη φιλη απο το δημοτικο να βγουμε γιατι μολις εμαθα πως κανει παρεα με το γκομενακι που σταμπαρα μπας και το φερει..και εγω θα ριξω ψαρεμα για πραγματα που δεν θα επρεπε να ξερω, και εγω θα βγω με το λαθος ατομο σε καποια φαση που ολες μου οι φιλες θα ειναι κατειλημενες,αλλα θελω να πιστευω πως δεν θα το κανω ποτε μου αθλημα. Επειτα,ασε με να σου πω ενα ακομα χαρακτηριστικο της ηλικιας σου.Δεν ξερεις να χειριζεσαι την ελευθερια που σου δινουν(αν και παραξενο γιατι απο οσο βλεπω μπορεις και χειριζεσε πολλες καταστασεις ΑΝ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ).Οι γονεις σου ,σου λενε κλασε , και εσυ ριχνεις χεσιμο στα κρυφα παντα.Γιατι εισαι τοσο μαγκας που το μεθυσι σταματαει λιγο πριν το κατωφλι του σπιτιου σου. Tωρα το πιο αστειο απλα ειναι οτι ειμαι αναγκασμενη να σε δω να ρεζιλευεσε .... οπα σορρυ....να λαμπεις ηθελα να πω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου