Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Tipseis.



Elpizodas na vreis mia gefira na peraseis...na sou dwsei kouragio den vriskeis kamia, prepei na stamatiseis na elpizeis loipon ?Prepei na se dokimasei o theos mexri na mhn adexeis alo gia na sou dwsei ena xeri voithias? An einai  etsi na tou pite pws exw paretithei polu kairo twra...kai auto to xeri pote den emfanistike.Den paretithika perimenodas apla thn voithia na katevei apo ton ourano ala palepsa gia oti ithela na apoktisw kai metea vevea to mono pou katafera na kanw einai na xasw thn energia pou eixa... twra pia eimai kourasmenh kai apogoiteumenh.Anarotiemai an exei xehasei mono emena.......

Otan to mesa katareei niothw pws sto mono pou pleon borw na dwsw ta pada einai h epifania.Gialistera rouxa , entono make up , o aeras pou vgazw , o tropos pou mhlaw , to malli mou .Ala to eksoteriko mou me to eswteriko mou erxode se mia aiwnia sigroush.
Omws.... den tha elega oti to parousiastiko mou einai pseutiko isa isa ....einai akrivos auto pou eimai egw...entono!!! Entono kai proklitiko  proklitiko .


Einai mi fisiologiko na les mi metanioneis gia tipota. An uparxei enas anthrwpos pou na perpataei anemelos xoris tipseis gia ta  dika tou sfalmata i xoris na niwthei adikimenos apo siberifores teratwn pou nomize filous na shkwsei xeri!

(gia na mhn shkwnei kaneis xerei paei na pei pws simfona me tis parapanw perigrafes den uparxei kapio atomo pou na tautizete me autes.. oh nai , distixos gia olous mas )


Apo thn mia skeutese o kathenas dinei oti borei.... ala ti otan den se ikanopoiei auto pou dinei o alos?
Ti otan niwtheis pws den dinei tipota? Ti ginete otan  skeutese oti thelei mono na pairnei kai na mhn dinei? Ekanes mia lathos skepsh ? mia avasimh ipopsia ? KAI TI LOIPON RWTAW? metatrepese esu sto aplisto axaristo axortago koritsaki pou den ektima tipota?
Ma oxi tha orkizomoun pws xerw ton kosmo...tha to orkizomoun. Borw na  aitiologisw me 1000 tropous tis siberifores autes ala...kai pali ta erotimatika tremosvinoun san xalasmenes lampes panw apo to kefali mou.

Ala oxi den dexomai otan egw gia esena tha mirazomoun mexri kai to telefteo piato fagito pou tha mou dinotan h eukairia na faw, pou exw ekseftelistei gia esena xoris na me niaksei , pou exw bei se kindino gia esena gia pragmata pou den me aforoun kan kai to mono pou na eispratw einai i to xamogelo sou pou krivei ikanopoihsh...ikanopoihsh pou me xaropoiei idietera  ala den mou arkei. Ta kanw ola apo thn kardia mou... ala den xereis pou xekina na se exei anagi o alos kai pou kataligei sto na se ekmetalevete (asinidita isws).


Den me anagnorizw pia dipsaw gia kati toso polu.... kai gia auto pou dipsaw , gia auto tremw....


Logia diogonoun tis katastaseis mes to kefali mou isws ta lathos xili prospathoun na me pisoun gia to ti prepei na kanw. Proidopoihseis oti tha faw ta moutra mou kai oti tha se vrw kapia stigmh APENADI MOU ORGANOMENH/O , pragma pou kamia fora kai egw fovamai.


Den tha adeksw ali mia tetia anapodia. Den tha thn adeksw. Otan ola me trwne...evelpistw se auto na pane ola kala...


2 σχόλια: